Designa kallender

Så fort jag hade köpt min nya "designa din egenframsida"-kallender så fick jag jätte mycket idéer om hur den skulle se ut. Denhär påminner lite om min gamla, min gamla hade också massa små bilder, fasst då var det täckt över hela sidan, nu har jag ju en bakgrund (som jag har scannat in från datorn, det är ett tapet-prov som jag tyckte var fin).
Jag tänkte skriva "Louises kallender" men det skulle bli så jobbigt att skriva med alla olika bokstäver och det såg inte så fint ut om man skrev "kallender" med vanlig text, det ordet behövs ju ejentligen inte. Det räcker ju att skriva åren som den gäller.
Jag är rätt nöjd. Sen kommer säkert nån av mina kompisar titta på den, vrida huvudet på sned och säga "Du skulle ha kunnat göra denhär bilden lite mörkare för att få fram denhär bilden bättre" eller nåt. Det är det som är surt med att göra något eget och att alla ska se det. Det finns alltid något man kunde ha gjort bättre, alltid något som någon inte tyckte var så fint och blablabla. Jag är inte bra på att ta kritik. Jag brukade vara extremt nojig över sånt, men det är jag inte lite mycket längre.
Jag tycket iallafall att den är personlig och den blev bättre än vad jag hade tänkt mig.


Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Äh, bry dig inte om dom :) Jag tycker den är jättefin! ;D

2010-08-13 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0