Detta här med hösten

Jag vet inte vad jag tycker om hösten just nu. Just nu så känns den inte mysig för fem öre.
Men en bra sak är att jag kan ha min älskade basker igen! Åh, vi har saknat varandra min basker och jag! Men med lugg så blir man lätt för varm om huvudet om man har den inomhus, men om man tar av den efter att ha varit ute så har man ju förstört sin frilla....Det är ett svårt val det här.
Och fy vad tråkig min blogg är just nu, haha. Imorrn ska jag försöka att ta några roliga kläder och ladda upp en bild. Jag kan dricka typ 4 koppar kaffe så orkar jag nog med det! För just nu är jag så trött så jag vet varken ut eller in.
Men,men. Mina planer vad gäller kläder inför hösten är nog som det brukar vara liksom.. ;Naturfärger, mörkrött, svart,vitt,grått men också lila och oranget är fint på hösten. Men framförallt brunt/ brunrött. Jag vill ha mycket stickade, mysiga tröjor som är ganska långa men som ändå passar till kjol.
Och såklart senaps gult! åh, det är den färgen som man nästan bara kan ha på hösten och eftersom jag älskar senapsgult så kommer jag sattsa på det i höst.
Det tråkiga med höstens kläder är att det alltid är samma, det kommer sällan några nya trender. Men jag har hört att spets ska vara inne i år, men det var det ju för 2 år sen också (i vintras om jag inte minns fel). Å andra sidan så gillar jag höstens eviga trender som de är så jag är hel nöjd!



Fendi a/w 2010



Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Åh, jag tänker nog oxå ha på mig stora stickade tröjor sen lite längre fram 8D Det känns lite tidigt nu xP Men snart ;D

2010-08-19 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0