Sista veckan

Jag brukar ju tycka om att ha massor att göra den sista veckan på lovet, så att man tar vara på det liksom. Men just nu är det inte roligt alls. VARFÖR var jag tvungen att boka så många körlektioner den sista veckan? Come on! Va fan tänker jag med!? Sista veckan ska man ju ta vara på i from av roliga saker... Och jag hatar körlektionerna, really. Jag trodde att det skulle bli kul men nej. Det var hemskt.
På den första lektionen var jag med en tjej. Hon var kort, klädd i vitt och rosa och hade lösnaglar. Hon såg ut som en tjej som är intresserad av hår, smink och naglar..men vissa människor tycks inte fixa det på et fint sätt, hur mycket de än fixar med sitt hår och sina naglar, jaja.
Vi satte oss i bilen och hon sa "Du är ju inte så lång så du kanske ska höja stolen".                                  Va? Vad sa hon? Antydde hon att jag var kort!? JAG VAR FAN EN METER LÄGRE ÄN HENNE!!!  Jag bara stirrade på henne och hade redan bestämmt att jag inte tyckte om det här, alls. Och det blev inte bättre sen heller. Allt var ju mycket svårare än jag trodde och hon förväntade sig att jag skulle kunna massa saker och jag visste ju ingenting. Jag har ju bara kört på lands- och motorväg. Och om man inte svarade rätt på hennes frågor fick man ett bitchigt svar tillbaks.
När vi väl var klara ville jag bara ut från bilen. Jag kände hur tårar började tränga sig fram och allt jag tänkte var att det var hemskt, att hon var hemsk, att jag aldrig kommer kunna ta körkort. Jag var inte särskillt ledsen, bara jävligt förbannad.
Dagen efter så sa jag det till henne. Jag sa att jag tror inte att vi funkar ihop och förra lektionen kändes hemsk och är det verkligen meningen att det ska kännas som att ha ett prov på något man aldrig hörttalas om? Sen sa jag "Jag vet inte om det är en del av din personlighet att vara såhär uppnosig eller om det bara är mot mig som du är det men om du är bitchig mot mig så är jag dubbelt så bitchig tillbaks ska du veta." " Jag går med på att köra med dig idag men sen tänker jag byta lärare".
Hon tog det bra, hon sa att hon tyckte jag hade varit likadan mot henne men det var väll inte så konstigt?  Vem är snäll och trevlig mot nån som är en bitch tillbaks?
Jag fick en ny lärare, han var bra.
Men det jag inte gillar är att man sitter där med nån man inte känner, två personer ensamna i en bil liksom...det känns konstigt.. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0