Model

Idag när cissi och jag var på stan kom en tjej från stockholmsgruppen och fråga om hon ville bli model. Hon fick hennes nummer och skulle höra av sig på måndag.
Jag stod bredvid och kände mig mest ful, översminkad, omodern...ja...
Jag skulle ljuga om jag sa att jag är jätte glad för hennes skull. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är avundssjuk. Jag skulle ljuga om jag sa att hon alltid kommer vara den snygga av oss två och medans jag gömmer mig bakom mitt mörka hår, eyelinern och de röda läpparna.
Men jo. Lite kul är det.
Men hon har fått frågan 5 gånger och jag har bara blivit frågad 3 gngr. Visst, jag skulle nog tacka nej i slutändan men ändå!
mrrf!
..men det går över. Det är just då mest som man känner sig lite dum.

TILL JOSSAN: Om jag hade kunnat kommentera dig blogg skulle jag skriva att den visst är värd att ha kvar! Jag läser den, jag gillar den;dina bilder och dina texter och om du tar bort den gör du louise ledsen. INTE KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0