Någon har stulit klockan!

Ejentligen har jag inget att berätta. Och ingen har stulit klockan, det var bara en mening som jag hade i huvet.

Vet ni vad? Jag vill verkligen ha en psykologstol! Eller kanske en schäslong... det vore as nice. För när man väl sitter i en psykologstol (en såndär som man ligger och stirrar i taket i) så fattar man varför man har den just hos psykologen (eller har de det? de är i filmerna iallafall....). Alla tankar och ord bara flödar fram, som om man vore full och inte tänker på vad man säger. Man får ut sina tankar. Kanske är det för att man bara stirrar i taket och inte tänker på saker runt omkring?
Har ni nånsin kännt att ni verkligen måste tänka igenom något?
Då skulle man fan ha en schäslong!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Jo, det är sant men jag tycker sängen funkar bra den mä C: Fast jag tror att det beror mycket på psykologen oxå för utan den hade orden inte kommit lika lätt, för mig i alla fall :P

2010-12-08 @ 18:22:07
Postat av: jossan

oh det skulle jag med vilja ha :O det är något väldigt najs och avslappnande med att stirra i taket, man brukar inte göra det så ofta liksom

2010-12-09 @ 18:00:40
URL: http://lluvotomy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0