På Norrköpings gator


Såhär såg jag ut igår när jag och Sonja vandrade i Norrköpings kvarter. Man måste åka till Norrköping för att kunna köpa biljetter till Henrik Berggren (sångare i Broder Daniel som sorgligt nog inte finns kvar längre) konserten. Men det var det värt!
Bilden är tagen av Sonja. Jag tog en bild på henne med men det skulle kännas taskigt att ladda upp en bild på någon utan personens godkännande. Men hon var sötare än en bakelse i sin fina kläning och skor! (och väskan!).
Jag hade min nya fina stora rosett, mina ganska nya kortbyxor från Made in the Shade, skor och strumpor från H&M. Om ni undrar vad jag har köpt så är det en svart och lila randig skjorta, den var as nice!

Ikväll ska jag fota och spela poker, det blir kul!



//Louise

Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Bilden blev ju jättefin ;D

2010-07-24 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0