Biblioteket

Jag känner mig ganska desperat just nu men jag är på biblioteket bara för att det finns internet här och det där hemma funkar ju inte! (så förlåt om jag råkar skriva nåt konstigt men jag är inte van vid tangenterna här)

Jaja. Idag åker jag till peace and love festivslen! Jag har packar massor, men inte lika mycket om förra året. Det är så himla nice att man har varit där förut och vet hur det funkar liksom. Förra året var jag ganska nervös för jag har inte rest så mycket på egen hand och har aldrig varit i borlänge fört. Men i år vet jag det, plus att vi inte åker för ens kl 18.05. Förra året åkte vi klockan 6 på morgonen. Men ejentligen borde jag vara hemma och kolla packlistan igen och planera. Jag måste ju trotts allt börja gå till bussen vid 5.

Som tur var tog jag datorn som är längst bort och längst in här på biblioteket, så att ingen ser att jag står här och skriver i min blogg..hehe...

Han som har datorn bredvid lyssnar på nåt konstigt, man hör bara nån röst som viskar, undra vad han håller på med ejentligen. Jaja, nu borde jag gå..
Men adusdet! Jag funderar på att byta tillbaka till min gamla blogg. För det börjae ju gå bra för den! Och så kom den där pervo killen och förstörde allt! Dumma dumma han...! Anl. till varför jag skulle byta tillbaka är för att jag hade skrivit rätt mycket bra saker i den och jag känner mig som en förlorare som gjorde en ny bara för att han höll på. Och om jag inte använder min mail så skulle jag kunna skriva till han och säga att jag vill att han ska sluta. Min kompis erbjöd sig att använda en gammal mail adress som hon inte använder.
Hm. Detta vore ju ganska bra faktiskt. Jag ska nog göra det så fort jag får tillbaka mitt internet.
NU ska jag dra iallafall! Hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0