När jag ändå inte har något bättre för mig




Såhär ser mina lata dagar ut för det mesta. Min dator är så seg och konstig så jag vet inte vad. Men ibland funkar den, som nu.
Men det är ju lika bra att jag inte fastnar här ejentligen. Speciellt inte när datorn är fylld av rosa streck över hela skärmen (jag har ingen aning om hur det blev så, det bara hände liksom). Så om jag råkar skriva något konstigt så är det för att vissa saker går inte att läsa med dessa streck över skärmen. Men men!
Vad jag ejentligen skulle säga med inlägget var att jag idag har stickat i skuggan av min trädgård och läst i Damernas Detektivbyrå. Jag gillar de böckerna väldigt mycket! De är så mysiga. De har personlighet. Annars tycker jag inte om deckare för de beskriver bara hur liket de har hittat i skogen ser ut. Inte om hur karaktären känner sig eller hur han lever. Och sen så handlar inte DD om mord eller så, det är mer om någon som kanske misstänker att hennes man är otrogen. Det är roligt att läsa om hur de försöker lösa problemet. Och sen så utspelar sig handlingen i Botswana/Afrika  som skilljer sig ganska mycket från sverige och gör också att handligen blir mysigare. Så Damernas Detektivbyrå rekomenderar jag till de som vill läsa nånting kul i sommar!
Halsduken är svart- och vinrödrandig. Jag tror att den kommer passa bra till hösten och att jag kommer sticka in mycket kärlek och sommar värme i den.

Kommentarer
Postat av: Geirdina

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-25 @ 11:59:03
URL: http://geirdina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0