Tandläkare



Igår gick jag upp klockan halv 1 på dagen. Det gör jag nästan jämt när jag är ledig. Men idag var jag tvungen att gå upp klockan 6.40 för att jag hade en tandläkartid kl 8.15... Vem fan ger en en tandläkartid klockan 8.15 på sommarlovet!? Och eftersom jag gick upp halv ett dagen innan kunde jag inte sova på natten. Jag tänkte massor, många lustiga tankar for i mitt huvud.. T.ex tänkte jag på att man ejentligen aldrig är på helt fasst mark med tanke på att jorden flyger och hur tryggt känns det på en skala?
Och om man har en spegel framför sig och en bakom sig och tittar på reflektionen i en av speglarna - Ser man sig själv icke spegelvänt då?
Annars så tänkte jag ju på en massa personliga saker också, men det tar jag inte upp här.
Jag blev aldrig trött. Jag bara låg där och vred och vände på mig, tittade omkring i rummet och tänkte på Mando Diao eftersom det är vad mina väggar är mest täckta av - bilder på Mando Diao.
Jag låg där och vid klockan 3 hörde jag fåglar ute. Vid klockan halv 4 blev det ljust ute och jag fick lite små panik över att det blev ljust och jag hade inte ens sovit en timme. Jag tror att jag kanske somna vid 4. Och som sagt så gick jag upp 6.30, så jag har väll sovit i typ 4 timmar.
Men jag är inte så jätte trött faktiskt. Jag har mest bara ont i huvet och är kall-svettig. Och nu sitter jag här och har flourlack på mina tänder. Det är hemskt! Folk som aldrig har haft flourlack ska fan inte säga "Men så hemskt kan det väll inte vara?" Det är som att ha en jätte äcklig karamell i munnen och man vill inte röra en min för man vil inte känna mer av den äckliga smaken och känner hur det bildas massa saliv i munnen. Men en karamell kan man spotta ut, flourlack sitter där en hel dag och fastnar i maten när man tuggar den..
Jaja. Jag borstar nog bort det så småningom.

Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Åh, vad gullig bild! Hahah :D

Jag fick gå till tandläkaren 7.10 första dagen på sommarlovet :< xD Men, men :D

Jag har oxå tänkt virka en halsduk, faktiskt :P Jag vill nog ha en jättejättelång :DD Och ganska smal :P

2010-06-24 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0