Voltarie

För några månader sedan satt jag på bussen och läste en Metro tidning. Då såg jag en liten annons i hörnet på en sida där det stod att man kunde få ett gratis kulturmagasin om man smsade namn, adress och postnummer. Jag tyckte det lät kul, plus att bilden på tidningen såg fin ut, så jag smsade.
Efter att det hade gått några tänkte jag att det måste ha blivit något fel eftersom den aldrig kom. Men idag så fick jag ett stort kuvert och innuti låg tidningen! Den heter Voltarie och är tydligen sveriges största kultutmagasin. Den har olika teman varje gång, denhär tidningen hade temat "Arthur Koestler".

 



Jätte fin. Massor med bilder och massor med text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0