älskade Kurbits

Det första jag tänkte på när jag började tänka på projektarbetet var att det skulle vara kul att kunna måla Kurbits, men sen kom jag på andra tankar. Men åh, VARFÖR valde jag inte att måla Kurbits!? Det äär ju hur fint som helst!
Jag målar dock en sådan tavla på bilden nu, och det är jätte kul! Det är kul att dra penseldragen och få fram så fina linjer tillsammans med alla fina färger.
..Det är mycket jag ångrar med mitt PA...
Men,men! Ni kanske inte vet vad Kurbits är? Här kommer lite google bilder, haha:


(Jag målar just nu av den blåa kurbitsmålningen fast jag gör den med andra färger och har en rosa/röd bakgrund istället)


Klassisk kurbits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0