Buhu så fint <3

Jag gjorde för länge sedan en "Buhu så fint <3" lista på spotify, alltså är det låtar som är så fina att det är nära tårarna, de behöver inte vara så värst sorgliga alla gånger, de kan bara vara så starka och hjärtskärande fina. Jag vill göra den längre! Änn så länge innehåller den bara nio låtar.
Här är 38 minuter av hjärtskärande låtar enligt mig:
Anna Ternheim – My Heart Still Beats For You 
Coldplay – The Scientist
Båda de låtarna handlar om omöjlig kärlek eller sådan man inte vill erkänna att man fortfarande känner.
Coldplay – Fix You (bara för att den är fin)
Håkan Hellström – Brännö Serenad (världens finaste, sorgligaste text " Men jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan" och "Hon kommer aldrig tillbaka" om och om igen. åh. <3)
Broder Daniel – No Time For Us (Acoustic) 
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt ( jag KAN bara inte lyssna på den utan att det är nära till tårar)
Lykke Li – Tonight 
Kent – Utan dina andetag
Yvonne Fair – It Should Have Been Me (så hjärtekrossande. It should have been me.)

FINT!


Kommentarer
Postat av: Sonjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... osv... xD

Åh, Anna och Coldplay och Keeeent har så fina låtar! :<

Och Håkaaaan! Dom är verkligen fina<3

No Time For Us är så fruktansvärt fiiiiiiin D: Speciellt den akustiska versionen, älska<3



2010-11-18 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0