Måndagens funderingar och lite till.

Kanske skulle man ta och plugga utomlands? Lära sig mer franska i frankrike?

Kanske skulle man gå ur svenska kyrkan och känna befrielsen av att inte vara en del av det?

Ska jag måla mina naglar röda eller blå..?

Ska jag ta med datorn till skolan eller ej?

Vad ska jag göra när alla mina vänner är borta och jag har håltimma?

Vad menar folk med att man saknar någon som står mitt framför en? Är det bokstavligt eller inte?

Tänk om allt jag tänker är fel och allt jag borde göra är att göra tvärtemot vad som känns rätt för mig?

Dessa tankar har snurrat i louises huvud i dagarna 3.
Och nu ska jag gå och se biggest loser finalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0