Onsdag

Ush vilken hemsk onsdag.
1. Jag hade sattit alarmet på mobilen på kl.10.00 men när jag vakna var jag så trött att jag somna om.
2. Samtidigt som jag ville ha något att göra idag så hade jag verkligen ingen lust att gå ut i detta blåsiga och kalla väder, men det gjorde jag ändå för jag skulle träffa cissi på stan och efter ett tag blev jag på bättre humör.
3. Min hals gör ont...
4. Jag måste börja skriva på svenska talet men det går bara inte! Jag kan bara inte börja skriva. Det är så fruktansvärt tråkigt att jag dör lite grann... Och idag har jag exakt en vecka på mig att skriva talet och förebereda mig och allt ihop. Piss och helvette säger jag åt det.




....Men på stan hittade jag en rolig tröja! Hoho, måste säga att hon på trycket har en väldigt fin frissyr!


Kommentarer
Postat av: jossan

ush jag vet, svenska talet förstör hela lovet. Man har bara gått och tänkt på det :/. har heller inte bärjat en, det går bara inte xD

2010-11-05 @ 01:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0