Se dig för lillebror, här kommer lyckan

Måndag morgon. Jag vaknade ur en hyfsat bra dröm men så fort jag reste mig upp kände jag hur den där huvudvärken kom tillbaka som plågat mig hela helgen och jag kände den där kallsvettiga känslan. Men jag kämpade allt ett tag, precis som jag brukar göra på morgonen även om jag är sjuk. Jag sminkade mig, åt frukost, men sen kände jag bara "nej.. jag kan inte gå till skolan om jag ska må såhär" så tillslut gav jag upp och nu sitter jag här. Jag försökte redigera en bild men det gick inge vidare.
Det är så dumt att man alltid blir sjuk när man inte vill vara det! Det känns som att jag missar massor idag: Jag missar franskan (som jag faktiskt har lärt mig att det inte är så hemskt, trotts allt), jag missar svenskan (om jag inte pallar mig dit senare, funderar på att göra det om jag mår bättre, jag missar foto och sen så skulle jag lämna ett usb och jossans pass.
Mrrrf!
Och bara för att detta inte ska bli allt trisst laddar jag upp en gammal bild höhö:

Och angående rubriken: Det var det första som dök upp i mitt huvud, den har ingen mening ejentligen. Kanske menar jag motsatsen ejentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0