Snö



Igår kom första snön hit och nu är det ett decimeter tjockt täcke över hela staden. Jag älskar det.
Så jag bestämde mig för att ta en promenad själv igår kväll (ingen ville gå med mig). Det var så mysigt, så fint och man kom å tänka på saker man tänkte på förra vintern. Allt kändes så romantiskt på nåt sett. Jag lyssande på min ipod och tänkte "fan vad fint allt är. fan vad jag älskar snön" och plöttsligt halkade jag, ramlade på alla fyra och skrek "aj satan!" för mig själv. Då var det inte lika roligt längre och då gick jag hem.

Kommentarer
Postat av: Sonjaa

Hahah, naeee xD Och så var all glädje som bortblåst, eller? :(

2010-11-10 @ 16:48:29
Postat av: Lollo

haha! för stunden ja, men det gick över^^

2010-11-10 @ 19:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0