Hur orkar ni..?

Har ni nånsin kännt den där känslan när man träffar ens kompis pojkvän och han är ju bara så irriterande att det finns inte ett dyfft att älska hos människan. Man frågar sig, hur blev dom ihop? Hur kan man villja vara med en människa som är irriterande på alla sätt och vis?
Jag mina erfarenheter av pojkvänner har varit b.l.a.:
1. De är dumma i huvet. De säger tröga saker och man tänker bara "Men snälla...."
2. De lyssnar inte. De tror att de svarar på ens fråga men nej det gör dom inte, dock säger de vad de själva anser om något eller pratar om allting som angår ämnet, utom det man frågade efter.
3. De tror att de är bäst på allt och kan allt och ska alltid försöka knäcka än.

Visst. Jag ska inte vara ihop med mina kompisars pojkvänner så det är ju bara bra att man inte gillar dom alla gånger. Men som rubriken säger: Hur orkar ni? Hur kan ni tro att ni är värda dessa inkompetenta människor?

Och till mina kompisar som har pojkvänner som nu tänker "Tycker hon så om min pojkvänn!?" Så är svaret: Nej det gör jag inte. Jag vet vilka som läser min blogg och ni har bra boyfriends. Jag skulle aldrig skriva detta inlägg om jag visste att de som nu har dessa inkompetenta pojkvänner läste detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0