Kyla



Varje eftermiddag då jag kommer hem från skolan tänker jag "Imorrn ska jag fan ha så tjocka kläder att jag svettas". Varje morgon tänker jag "Men åh vad kul att ha klänning! Så kallt kan det väll inte vara? Jag kanske har vant mig vid kylan snart så att jag inte tycker det är lika kallt längre".
Men åh så kallt det är. Så kallt att det gör ont, speciellt i handlederna. Hur ska jag klara vintern om det blir ännu kallare än vad det är nu? Och enligt någon tidning så ska det bli den kallaste vintern på 100 år.
Jag kommer dö.
Om jag dör i kylan så glöm inte att Mando Diao ska spela på min begravning. De ska spela If I don't live today aukustisk verision, med munspel och allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla snackar om den där kallaste vintern, ja läste den artikeln och den avslutades med att säga att han som sa de typ hadde gjort massa felbedömningar och att de skulle bli som vanligt typ lol

2010-10-05 @ 20:13:58
URL: http://lluvotomy.blogspot.com/
Postat av: Sonja

Åååh, neeeej, säg inte såå D: Blir ledsen bara nån säger ordet begravning xD och speciellt den låten, den är så fin <3

2010-10-06 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0