Halsduken



Minns ni att jag för länge länge sen sa att jag skulle sticka en svart- och vinrödrandig halsduk över sommaren? Well. Jag gjorde ett uppehåll under augusti, men nu är den klar!
Den är över 2 meter lång, jag skulle chansa på att den är kanske 2,50 meter lång minst. Jag ville att den skulle vara så lång för jag hatar halsdukar som man tar två varv runt huvet och tänker "Ahh, vad mysigt" men sen när man kollar i spegeln så slutar halsduken vid revbenen och det ser ju väldigt fult och avkapat ut. Men denhär halsduken kan man dra två varv över huvet plus att man kan knyta en knut också, och den ser inte alls avkapad ut!
Så jag hade den idag (jag gjorde klart den igår). Och när jag gick till skolan den denhär kyliga morgonen och lyssnade på håkan hellström så kom det en liten yorkshire terrier och nosade på mig, haha! Så söt så söt!
Halsduken och hunden gjorde min dag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! xD Var så kul att du skrev att den där lilla hunden gjorde din dag xD :D

2010-09-22 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0