Jag tar vara på min röst

"Louise tar vara på sin röst" stod det på framsidan av B delen i tidningen, sen var det en bild på mig.
Intervjun är jag nöjd med! ..resten kan diskuteras. Men aja. Jag tänker såhär: Hur många orkar granska bilderna på människorna i tidningen? Svar:ingen utom den som själv är på bilden. Jag bryr mig inte så mycket om att bilderna blev lite små fula, imorrn är jag i tidningen igen och då kanske det är bättre. Det var iallafall jätte kul att vara med! Politik är någonting som jag är hyfsat intresserad av, inte så jag brinner för det, men nästintill.
Det är lite så att jag saknar de här dagarna som man varit sådär extra insatt i poltiken..hm.. Jag skulle villja gå med i ett parti, det skulle va super kul. Men jag håller fortfarande mitt motto när det gäller sådant: Gå inte med i ett parti där du inte helt och hållet håller med i vad de tycker. Det är lite som att starta ett förhållande med någon; bli inte ihop med vem som helst. 
Sen kan man ju inte älska någon människa eller något parti helt och hållet, men älskar man paritet till cirka 90% så visst! Gå med! Det skulle jag ha gjort.   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0