Världens bästa Samuel

Idag har Samuel namsdag! Samuel heter Mando Diaos trummis. 
I början av min mando-diao-fan period så sa jag alltid att Samuel var nog den jag visste minst om, brydde mig minst om, osv osv. Men sen när Mando Diaos Mean Street LP kom ut så var inte Samuel med på omslaget och jag tror att detta ledde till en konstig dröm jag hade natten efter: Jag drömde att Samuel hade dött. Det var hemskt, tidningarna skrev om det, överallt hörde man att Samuel var död och alla undrade vad som nu skulle hända med Mando Diao. Och det var då (i drömmen) som jag insåg hur mycket jag faktiskt tycker om honom, vissa känslor märker man inte för ens man upplever motsattsen om man säger så, som att man inte minns hur mycket man tyckte om en viss sak för ens man tappar den.
När jag vaknade hade jag tårar i ögonen och sedan dess har jag alltid gillat Samuel på nåt lustigt sett som jag inte kan beskriva, jag har en speciell relation till varje mando diao medlem, men Samuel är svår att sätta fingret på på vilket sett jag gillar honom. Men jag gillar honom otroligt mycket.

Grattis på namsdagen!

Kommentarer
Postat av: Theodorfride

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-30 @ 17:57:34
URL: http://theodorfride.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0