18:07

Åh! NU är jag glad! För mamma ringde och sa att vi kan nog köpa en ny cykel till mig idag. Så det gjorde vi. Den är röd, klassisk med cykelkorg och åh så fin den är!
På vägen hem så cyklade jag på den och det kändes som att man flög fram, så SJUKT lätt det går att cykla på den! Sån himla skillnad från hur min gammla var. Och man känner sig så snygg i sånnadär klassiska cyklar med cykelkorg.
Det bästa av allt med cykelturen hem var:
När jag cyklade där, log lite för mig själv över min nya cykel, så cyklade jag förbi uteserveringen vid nationernashus. Plötsligt hör jag någon kille ropa "LOUISE!" och jag känner inte igen rösten men kollar ändå vem det kan vara. Det var våran lärarkandidat! Haha! Så himla coolt!
Jag log, vinkade, cyklade vidare, och var ännu lite gladare över min dag.

Nu vill jag vara ute mer, cykla mer! och njuta av det otroligt fina vädret.
Dock har jag ingen att göra detta med för tillfället. Det gör mig lite buhu och D kolon.
Men äh va fan. Jag är glad ändå!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Haha, svarade inte på sms:et men log när jag läste det. Så himla kul!

2011-04-22 @ 18:21:11
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: Alex

Frihets mackapären! man svävar ner på gatorna och kör om segbussarna :)

2011-04-22 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0