Inge rolit alls

Nu kommer detta låta som ett classic blogg-som-linkar-en-dagbok-inlägg. Men det skiter jag i. För jag har mest denna blogg just nu för att skriva av mig.
Och just nu.
Just nu känns det som att allt och alla är emot mig.
Som att jag inte är tillräcklig.
Som om jag inte duger.
Som att jag är jobbig.
Som att jag borde bättra mig.
Som om jag borde sluta klaga.
Som om jag borde bli sämre så att nån annan ska känna sig bra.
Som att jag borde vara gladare.

Är det detta de menar med att den värsta känslan är att inte vara tillräcklig?

Jag önskar att jag levde upp till deras krav.
Framför allt önskar jag att folk kunde se att jag faktiskt försöker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0