Ja vem ville inte bli arkeolog när man var liten?

Rubriken har inget med detta att göra.
Jag skulle bara säga att det är vår, det är kul. Jag har varit i parken, åkte dit bara sådär och träffade néa och cami innan cami åker till skåneland. Jag ska också dit, men inte än.
Jag gjorde tre flaggor i gräset. Den ena är på halv stång eftersom vi dödade en spindel.
Vår är kul! Och snart får jag en cykel. Då ska jag fan e mej åka på cykel turer, bara för att. Den har cykelkorg och allt, mh, och den är RÖD!<3
Här är en bild på cami som ser ut att åka väldigt fort:


Och här är mina flaggor:


...och här är min "fina" vårhälsning. Bilden blev visst inte så bra i datorn som den såg ut i kameran,haha! MEN...den bjuder jag på:

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Har inget med inlägget att göra men jag ville också bli arkeolog, haha. :D

2011-04-22 @ 18:22:15
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0