Man ska iallafall vara glad att man inte är ett toffeldjur


Jag vet att ni som läser denna blogg redan har sett detta. Meeen men! Jag kan ju låtsats att jag har massa andra läsare som inte har en aning.
I vilket fall så har mitt decaupagea-nde (haha, lyckat med stavningen där... utalas dekopasch och innebär klippa och klistra med tidnings utklipp.. ni kan googla det!) lätt till att jag har börjat klippa ut massa ord och bilda meningar. Idag gjorde jag en liten poetisk skrift faktiskt men den är inte hemma, så jag har ingen bild på den. Plus att den är ett A3 stor och på så sätt inte får platts i scannern..... Ah well.
Det blev en rolig "uppgift" (som jag gav mig själv) : Jag hittade en intressant rubrik, sedan hittade jag ett intressant slut. Sedan byggde jag upp poesin med lite fina och knasiga ord jag hittade. Roligt!

Sedan cyklade jag hem faktiskt. För jag cyklade till skolan. Det gjorde mig lite glad faktiskt, av någon anledning. Kanske var det för att jag cyklade med Néa. Det gjorde mig glad och jag önskar att jag kunde cykla imorrn med för de där morgon cykelturerna skingrar tankarna lite grann. Men cissi ska inte ha bilen och då blir min röda cykel upptagen.... That sucks.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0