Vi är förlorade vi två, sen vi var 17 år




Ibland önskar jag att jag kunde sluta ha ett så barnsligt utseende, haha. Att jag var en sån som kunde klä mig barnsligt utan att se barnslig ut, om ni fattar?
Men det gör jag inte. Och många vuxna behandlar mig som om jag vore liten, även om jag är rätt lång och så. Kanske är det för att jag lätt blir blyg och får en pipig röst? vem vet. 
Jag är nog iallafall den enda 18-åringen folk fortfarande gulli-gullar med.



Och nu har jag laddat upp TVÅ ego-pics. INTE BRA. Men jag kunde inte hjälpa att jag kände mig lite fin i min slarvigt uppsatta knut. Och ser man nåt fint måste man passa på att ta kort. Right?


Kommentarer
Postat av: jossan

men lollo, du e inte ego för att du laddar upp egopics xD mer fina bilder på dig tack!

2011-04-14 @ 20:51:45
URL: http://thrhtr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0