Fiskar har faktiskt ett liv de också!







Idag har jag målat tre fiskar plus att jag skissade på två andra fiskar i min kallender. Måste säga att de blev rätt fina! Jag trivdes med att måla fiskar, de är rätt fina ändå och har så stora, stirriga ögon, jag gillar det! Jag vill måla flera.
Men nu borde jag plugga religion...eller nåt.... Ah well, hoppas att du där hade en fin måndag!
/Gno

[ ang rubriken: Jag brukar säga så till de som är vegetarianer men äter fisk, är inte det fel? De är ju liv de också!]

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åååååååååååååååh, vad fina fiskar! <3

(Håller med om det där med vegetarianer... Ska man vara vegetarian så ska man vara det fullt ut!)

2011-02-28 @ 20:58:42
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0