Daustralien

Asså det här med blogg är lite svårt. Antingen så har man något att skriva om men man orkar inte upprepa allt man vill få ut som man har tänkt på hela dagen. Eller så vill man så gärna skriva nånting fint, en tankeställare eller nån knasig fundering, men det finns ingen där.
Jag önskar att jag hade något att komma med, men det har jag inte. Dagarna flyter på som vanligt och jag har inte sett en enda lustig människa....
Eller jo föresten! När jag gick på promenaden då jag såg ankorna så såg jag en kille som gick med sin cykel och rökte pipa, jag såg honom i skogen när jag gick där. Lite fint ändå, pipor.
Man skulle ha en blogg som facehunter.blogspot.com fast med både konstiga människor och saker. Vore inte det kul? En sida med bilder på konstiga/fina saker man har sett på stan eller nåt. Det vore kul!
Isåfall skulle jag ta kort på ett par myggjägare som hänger i ett träd vid rydskogen, de är lite kul!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Men du kan väl ta kort på dom ändå? ;O

2011-01-21 @ 13:30:40
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0