hejshopps

Jag har tänkt på ännu en grej: Självförtroende är rätt lätt när det gäller utseende. Det har det varit för mig iallafall. Så länge man vet hur man ska klä sig och hur man ska sminka sig så kan man få himmlans bra självförtroende när det gäller ens yttre.
Men att gilla sig själv innuti är svårt. Så SJUUUKT svårt, really. Jag är allt för konstig, allt för tråkig och jag fattar inte vad nån av mina vänner ser hos mig och jag skulle aldrig förstå mig på den människa som påstod sig älska mig. Aldrig. Det är rätt jobbigt att alltid se sig så underlägsen och alltid tänka "nej jag ska sluta va så jobbig och tråkig nu".
Jag undrar ifall någon känner likadant.. Typ sånna som är sådär som är ledartyper, tänker dom "Men hur kan man INTE tycka att jag är rolig? Och jag är ju så mycket coolare än alla andra och alla vill va med mig och älskar mig och jag är inte jobbig för 5 öre"
hömhöm.. De människorna kommer jag aldrig förstå mig på isåfall.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar dig :=)

2011-01-18 @ 20:52:32
Postat av: Lollo

haha :P vet inte om du va seriös lr ej :P men kul ifall du var det! :D

och jag älskar dig också ^^ hoho! :D

2011-01-18 @ 21:39:13
URL: http://sailorsandbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0