Ja vem skulle säga nej till en norrköpings-kille?

Jag har märkt att om man andas in med munnen vid köttdisken i en mataffär så bränns det i halsen efter ett tag. Jag har provat i sammanlagt 4 mataffärer, alltså borde det vara så i nästan alla. Lite små äckligt sådär.

För några dagar sen såg jag en kille som gick ut från arbetsförmedlingen med ett stort leende på läpparna. Man såg att det var ett sånt där så-lycklig-att-jag-inte-kan-sluta-le-leende. Fint.

Sonja och jag pratade idag om sånnadär "rökning dödar" symboler som också är nån liknade variant på alkoholreklamer. Då sa Sonja "Tänk om man skulle ha det på knivar också: "Knivar dödar" " Haha!

Har ni tänkt på att nästan alla snygga killar bor i göteborg eller norrköping?

..och jag vill väldigt gärna åka skridskor nu!



Kommentarer
Postat av: Sonja

Hahah, vad många roliga och otroligt sanna tankar där! :D Har aldrig provat det där med köttdisken dock.. men det där med snygga killar är såååå sant! ;O

2011-01-06 @ 01:01:04
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa gbg iallafall;D ååh skriskor är så fint, vill me åka, fan att lovet e slut nu

2011-01-06 @ 01:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0