Söndag.

Söndagar brukar vara mina tid-för-mig-själv-dagar, och det är så jag vill ha det. Så jag gick på en lång promenad, från att det var ljust till att det blev mörkt. När jag gick vid lägenheterna i ryd såg jag nånting litet gå längre bort, jag antog att det var två duvor kanske. Men sen när jag kom närmare såg jag att det var två ankor, haha! Mitt i Ryd. Vad gjorde dom där? De var jätte söta, en kill-and och en tjej-and. Såg ut som om de gick på promenad.
De kanske har varit människor i sitt tidigare liv och flög tillbaka dit där de gick långa söndagspromenader, precis som jag.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Haha, vad knasigt! En gång såg jag en svan mitt i centrala Stockholm. Han satt i en vattenpöl. Såg ganska sorgligt ut... :(

2011-01-16 @ 19:57:35
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: Lollo

Naw, stackars svanen :(

2011-01-16 @ 20:51:15
URL: http://sailorsandbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0