Mina drömmar är så pass stora att de inte ens får platts i mina fickor

Jag vill ha höst. NU.

En annan grej jag har funderat över är det där med tatueringar. Eller. Det funderar jag ioförsig över mest hela tiden men ändå, jag tror jag har kommit på vad jag vill ha!
1. Ett ankare som det står mando diao över eller under eller i mitten på (eller att det står mando över ankaret och diao under). Den tatueringen skulle betyda mycket för mig för dels så gillar jag ankaren och marina saker, det är lite av en grej som folk brukar förknippa mig med. Sen så gillar jag ju Mando Diao. Men tillsammans så betyder ankaret och "Mando Diao" att det är med Mando Diao jag hör hemma, det är de som jag fastnat för. Och sätter man i ankaret i bottnen så stannar man där. Fint va?

2. Om jag skulle göra nånting större så skulle jag villja ha ett litet träd med massvis med rötter. Typ på ankeln. Som om det växer från marken och uppåt.
Jag skulle villja att trädet var en sliten och smal tall. Den tatueringen skulle symbolisera att det finns så mycket under ytan. Även om det är ett litet tanigt och fult (eller fint) träd så finns det så mycket mer under ytan som alla kanske inte ser. Det skulle väll vara rätt fint det med?

Jag ska skissa på den där med ankaret. Den andra skulle jag villja att det såg ut ungefär som denhär fast liksom tvärt om; mindre grenar och fler rötter:



Kommentarer
Postat av: Camz0r

åh, en trädtatuering där man ser rötterna skulle jag också tycka var sjukt snyggt 8D

2011-07-07 @ 02:07:24
URL: http://vemtogmincykelpump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0