Svalor, Ankaren och Mando Diao

Jag har funderat länge på det där med tatueringar. Jag vill så hemskt gärna tatuera in nånting....
Detta skulle vara fint:
Svalor
En liten skrivmaskin
Ett litet ankare
Nånting Mando Diao relaterat

Det låter galet kanske men ifall jag fortfarande lyssnar på mando diao om 10 år kommer jag definitivt tatuera in nånting mando diao relaterat. Jag älskar ju dom trotts allt och det är det som jag just nu känner ligger mig så pass nära hjärtat att jag skulle villja tatuera in det.

Ett ankare har jag länge villjat ha, ett litet nånstans där det inte är så synligt. Det skulle bli en fin liten detalj

En skrivmaskin skulle vara sjukt snyggt! Eller, det hoppas jag iallafall. De är ju jätte fina och man kanske skulle kunna ha med lite svalor där också. Svalor kan man ha nästan överallt så det är super svårt att välja vart de skulle sitta... Men fint skulle det va. Jag hoppas dock inte att det är en såndär grej som alla har nu och om 10 år kommer de nya ungdomarna säga "Fan va fult med sånnadär svalor-tatueringar" Jag är rädd att det ska bli som dagens tribal. Ah well. Änn ska jag inte tatuera mig iallafall.






Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, älskar den där "I climbed the tree to see the world"! Så himla fin <3

Det där med skrivmaskin var ju en rolig idé.

Det kommer du nog vara ganska ensam om att ha, vilket är kul

2011-03-18 @ 19:21:35
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0