10 Maj 1992 föddes en mycket speciell person...

Jag vet att hon inte kommer läsa detta, men jag skriver om henne ändå.
Igår fyllde min bästa kompis Cami år.
Jag tycker hemskt mycket om henne.
Hon lyser upp dagarna i skolan. Vi skämtar om helt sjuka saker och skrattar så vi får tårar och ont i magen. Om man är ledsen blir man alltid glad igen när man är med Cami. Om det är något man inte förstår vet alltid hon svaret. Om lektionen är tråkig så blir den alltid rolig om hon är med.

Jag kanske inte alltid är så bra för henne. Jag ger henne dumma råd ibland, som att vara oärlig eller liknande, men jag är just det för att jag vet att vad jag än säger till henne så har hon lösningen och gör rätt.

Om man nångång har gjort fel val i livet så är det oftast för att man inte lyssnade på det som Cami sa att man skulle göra. Cami har inprincip alltid rätt, men inte på ett irriterande sätt.

Bland det sorligaste jag vet att tänka på är när jag tänker på den dagen då cami flyttar ifrån mig. Såklart önskar jag henne all lycka och framgång, men det kommer vara jätte svårt och deppigt. Men sånt är livet, antar jag.

Kort och gott så tycker jag väldigt väldigt väldigt väldigt VÄLDIGT mycket om Cami!
GRATTIS PÅ 19 ÅRS DAGEN!!!








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0