Den där konst-folkhögskolan på L

Folket där har kläder lager på lager i dystra men fina färger. Dricker té och kaffe mest hela tiden.
Och han med indie/bohem stilen med snusmumriken-tatueringen på handleden. Åh så fin.
Det var en av de som var som jag, som var där på besök, han såg ut som en bohemisk sagoprins för han hade blåa ögon, blont långt hår, speciell näsa som var lång och smal. Hans kläder var i naturens färger. Uppkavlade byxor, lång ärmad stickad tröja som var ganska lång och tunn, slappt linne, fina skor och fina strumpor.

Det där stället har alla de där människorna man letar efter med blicken på stan.

Stället där alla som är frammåt och duktiga kommer in. Där en blyg och försiktig människa som jag lätt glömms bort.
Och på intervjun blev jag så blyg och nervös att jag glömde bort vad jag hade för övriga intressen. Fan.


Kommentarer
Postat av: jossan

intressefrågorna fråga de bara för att va lite lättsamma sökert, ja svara typ inget på dem heller xD

men dig kommer man ju visst ihåg, även om du inte skulle säga ett knyst ;D

2011-05-24 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0