Fint

Fint är att mitt block jag skaffade för att skriva upp sådant som "Ingen religion på måndag" eller "gör klart NkB uppg!" blev istället fyllt med fransk poesi om sjömän och en liten mening om livet.

Fint är också att spendera hela eftermiddagen i mitt rum, eftersom jag ville vara själv. Jag lyssnade på en lyssnarbok (för första gången!) jag lyssnade på Igelkottens Elegans av Muriel Barbery (finns även som film, den är hur bra som helst). Samtidigt som jag lyssnade på denna bok fyld av fina meningar så stickade jag. Jag kände att det som fattades nu var en sköldpadda eller kanske några svarta guldfiskar i ett akvarium. Annars var allt precis sådär mysigt som det låter.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, fint inlägg!

2011-05-27 @ 17:22:19
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: Néa

Åhåå! Sådana där dagar är hur mys som helst 8D

2011-05-29 @ 14:11:56
URL: http://ssnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0