Det är fel på folk. Speciellt de man inte trodde det var nåt fel på.

Man tror alltid så mycket om folk och blir så himla förvånad när det visar sig att det man tänkte att de tänkte stämmer inte alls, verkligen inte alls. Förstår ni hur jag menar?
T.ex. så tänker jag alltid att de omkring mig tyckte jag var dålig som har tagit ledigt och inprincip inte gör någonting (och har heller ingenting planerat). Men plötsligt så sa mamma att hon tycker jag är företagssam och duktig. Sen sa hon att jag borde få nya vantar (även fast det inte är dags att börja avända vantar än) och att det finns fina på accsesorize, så då fick jag pengar till det, bara sådär! utan att ha gjort någinting vidare bra (enligt mig själv). Detta har aldrig hänt förut.
Lustigt. Ibland kanske man gör bra saker utan att man vet om det?
Nåja. Imorrn ska jag till stan och köpa vantar och leta efter mysiga, tjocka tröjor! De som vi kallar saga-tröjor.
Sen ska jag kanske gå till biblioteket. Vara själv på stan helt enkelt. Jag ska försöka komma iväg tidigt då det inte är något folk..! Jag är så trött på folk nu.




Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja, så tänkter jag också ofta. Folk kan ibland säga saker som man aldrig har tänkt på. Speceillt om en själv. Fast vissa saker vet man, undermedvetet, och vågar inte erkänna dem för sig själv, haha.

Och åh, har du sett alla fina höstgrejer som de fått in på H&M? Så himla mys! Så många vackra höstfärger och mönster... 8) Och de har en jättekul basker! En såndär lurvig, med en röd boll på, haha. Funderar på att köpa den. Den är så söt. Och så har de en massa fina väskor! Åh, om jag bara inte vore så snål... Haha.

2011-09-08 @ 21:50:30
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0