färg

Någon ville ha en bild på hur mitt hår såg ut före och efter att jag hade färgat det. Så här är webcam bilder, heh.
Före:


Efter:



Väldigt dålig bildkvalité men jag hoppas att ni kan se att det är mer åt svart än brunt nu. Dock brukar det bli mer brunt efter första tvätten.
Ibland har jag funderat på att färga det så att det alltid är svart liksom (istället för mörk mörk mörk brun som sen blir mörk brun). Men jag gillar att denhär färgen alltid ser naturlig ut. Frisören brukar fråga om det är mitt naturliga och sen när jag säger att det är färgat säger hon "Men oj vilken bra färg isåfall!" Så.. hm. Kanske borde hålla mig till denna trotts allt!

(och ja, posen är jätte lustig men haha, nu fick det bli så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0