Le smoking













SÅ min fredag: Jag gick ut på krogen för första gången sen jag fyllde 18, heh. Jag, cami, anton, erik, jossan och néa, sen svängde eve förbi också! Det var jätte kul även fast vi inte dansade eller så, men jag tycker ändå inte så mycket om att dansa (förutom på konserter) så det gjorde inte så mycket. Jag gillade stämningen, drinkarna och sen rökte vi Lucky strike. Och ja, jag vet att det är dumt men vi gjorde det mest för de fina fotonas skull (för det ser allt lite flottare ut med en ciggarett på vissa foton, det måste ni ändå medge! Ialla fall på gamla foton..).
Sen blev det lite kaos för vi visste inte hur bussanra gick, när de gick och vilken som var den sista, men det löste sig tillslut.
När jag och eve stod och väntade på bussen så kom det fram en kille i fina glasögon och frågade om jag ville hänga med på efterfest, jag sa "nej jag tror inte det, jag måste hinna med sista bussen" då sa han "säääkert?" jag sa "Ja." Han sa "Men åh, du är ju liksom Lady in Red och man bara wow!" Hahahaha! Det fick bli kvällens citat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0