Mannen med myggjagarna

Idag hade jag sällskap av en man som det visade sig att han bor rätt nära mig. Han missa bussen, det gjorde jag också, så vi sågs på den senare bussen och pratade massor, mycket om musik (han är lärarkandidat så vi vet om varandra sen tidigare) Han var en trevlig prick! Det är alltid lika kul när man lär känna nån såndär som man bara pratat lite flyktigt med.
Sen har jag varit på stan. Vi satte upp ett konstverk. Jag hade stickat lite och satte det på en stolpe.
Sen var et fikarast. Jag och två till köpte te på espressohouse och SATAN vad varmt det där téet var! Jag har aldrig haft en sånhär bränd tunga! Jag drack utan att tänka mig för och jag känner fortfarande hur tungan bränner och min hals med. Det känns som om tänderna har fått för mycket värme av té och sen jätte mycket kyla från luften. De känns som smält plast som sedan stelnar av kallt vatten. aj aj.
Men jag är glad ändå för det har varit en väldigt fin fredag och nu kan det bara bli bättre för jag fråga just om Néa ville gå på promenad med mig om en halvtimme, och det ville hon, så nu måste jag gå och göra mig i ordning.
Aurevoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0