Rosett numero...15?



Vad hände med mina noga utvalda symtemkamera bilder? Well. Jag har inte varit tillräckligt ego för att orka ta sådanna foton och inte kännt att jag har haft någonting så pass fint på mig att det bör fotograferas.
Jag är i en period då man inte bryr sig om NÅNTING förutom de människor jag tycker om. Annars så känns resten rätt jobbigt..Så som franskan, projektarbete, skola, gå upp tidigt på morgonen m.m. Jag vill ha lov igen och vara fri igen!
Jaja. Nu pratar vi om roligare saker: I torsdags var jag på stan med Sonja och jag köpte nya byxor, en stickad tjockis-tröja och en ny rosett!(den på bilden) Den är från monki och finns också i svart sammet, senapsgul samet och en med rutigt tyg. Jag vill ha alla tre!
Monki är så bra på rosetter och stil överhuvudtaget. Om man har något favoritplagg så är det oftast från monki, really.
J'taime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0