I regnbågens alla färger



Nu stickar jag på något nytt! Nånting som ska sitta på en stolpe fylld av konst och som ska vara klar nästa fredag. Jag vill inte att den där fredagen ska komma. Jag älskar att bara sticka nånting, oplanerat och att bara ta vilka färger som helst och göra nånting fint av det.
Jag kommer sakna att inte sitta och sticka på rasterna, och när folk går förbi tittar de lite skummt på en men ser ler dom och säger "Vad fint!".
Och jag kommer sakna att inte veta alls hur detta ska bli, vilken färg som kommer näst och se hur det bara växer fram nånting vackert med så himla många fina färger som alltid gör en lika glad varje gång man ser på dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0