26 Augusti

För några dagar sedan så lyssnade jag på en konversation mellan två tjejer ~25 som pratade om lite allt möjligt, mest killar. Det var en grej i deras konversation som jag höll så himla mycket med om! Jag trodde jag var ensam om att tycka så. Hon sa såhär:
"Förra veckan när jag var ute på krogen så var jag och Daniel och några till ute. Då såg jag en aaas söt tjej lite längre bort så jag frågade vad han tyckte om henne och han svarade 'Aa, hon är sexig!' Alltså jag bara..... Han kunde liksom sagt att hon var söt, fin, snygg...Varför kallar killar tjejer de inte känner för 'sexiga'? Liksom. Kalla mig vad som helst men kalla mig inte sexig! Det är fan obehagligt, som om du bara vill ligga med mig eller nåt"

Är inte detta sjuuuukt sant!? Alltså om någon säger att jag är sexig så blir jag typ "heh..okej..." Det känns liksom inte som en komplimang! Som hon sa: "Det är fan obehagligt, som om du bara vill ligga med mig eller nåt".
Okej om ens pojkvänn säger det (efter att man har varit ihop ett tag). Men om någon säger det ute på krogen så är det verkligen...Nej.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Men eller hur. Så sant.

2011-08-27 @ 11:20:52
URL: http://funderarfrabriken.blogg.se/
Postat av: jossan

ah håller med!

2011-08-27 @ 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0