förlåt men jag kände att jag var tvungen att skriva Nånting!

Åh, det är så mycket jag vill göra just nu men som inte går att göra just nu...!
För det första så har jag inte varit så mycket med mina julklappar än (det brukar jag annars göra på juldagen: va med mina paket, dvs: använda det jag fått i julklapp).
Jag har fått en bok med MASSVIS av kak-recept! Plus att jag har fått ett kakfat med FYRA våningar!
Men jag kan inte baka nu känner jag för vi har redan så sjukt mycket kakor och godis och tårtor och allt vad det heter.
hm.
Sen så har jag fått en radio! Den ska jag ha på när jag bakar kakor. Det är alltid så tyst när jag bakar och så jobbigt att bära ner min stora 90-tals cd-spelare så nä, jag brukar baka under tystnad, tyvärr.

Sen så vill jag ut på stan och köpa en massa kläder som har har sett! ..men det är så mycket folk på stan nu och så trångt och dessutom är alla upptagna så ingen vill nog gå med mig.
Istället så ska jag åka till stockholm imorrn (bara över dagen) och gå på TVÅ muséer! Det blir skoj! ..tyvärr ingen  shopping men nåja.
Och sen har jag tänkt att "träna bort det fläsk som väller över sängkanten" (för att citera Mike Wasovski från monsters inc). Men det är ju rätt kul ändå.
Såå.... Just nu väntar jag på att tiden ska gå och under den tiden så läser jag en så sjuuukt bra bok som jag fick i julklapp: "Blonde" av Joyce Carol Oates. Den handlar om Marilyn Monroe och är så himla bra skriven och så spännande (och sjukt tjock, 856 sidor).
Jag hoppas inte att den går samma öde till mötes som alla andra tjocka böcker jag läst (det har slutat med att de blir för sega så jag börjar läsa nån annan istället).Men jag tror faktiskt inte den kommer göra det. Det är så mycket som har hänt i Marlyin Monroes liv att hon behöver allt sina 856 sidor.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, vad kul med bakgrejer! Och synd att du inte kan baka just nu. :C Så brukar det bli för mig med. När man faktiskt vill göra nånting så kan/får man inte. Haha. Typiskt.



Och vilka museer ska ni besöka?



Och VILKET FLÄSK? Haha.

(Jag förstår vad du menar, men fläsk, haha.)



Och åh, intressant bok! Du får berätta litet för mig sen! ;D



2011-12-28 @ 00:12:49
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: Néa

Åh vilka finfina julklappar du verkar fått! :D låter mys med radio i bakgrunden när man bakar.. kanske man borde testa!^^



Jag hänger gärna med dig på stan någon dag om du känner för det :3



Och på tal om träning så... när ska vi börja träna som vanligt igen? efter nyårshelgen kanske? ;o



Boken har väl sin begränsning i tjockleken.... lite för tjock men .. om den är mycket intressant går det säkert fort att läsa ut den ;>

2011-12-28 @ 11:45:25
URL: http://ssnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa men jag saknar dina uppdateringar:)

2012-01-01 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0