Alla [krossade] hjärtans dag

Haha! Vore det inte himla kul om man hade "Alla krossade hjärtans-dag"? Alla singlar skulle köpa choklad till sig själva eller så skulle ens kompis kunna ge nånting fint som tröst till nån som har haft det as jobbigt och man skulle känna "Fan, livet är inte så hemskt ändå och idag har jag all rätt att vara hur jävla ledsen jag vill för idag är det MIN dag!" typ. Jag skulle tycka det var as kul! En dag då man säger "Du ska se att det blir bra tillslut".
Nu tänker ni "Men då skulle man bara tänka 'Fan vad fail mitt liv är' " Men asså jag tycker att oavsett om man firar det eller ej: Man skulle visa att det är okej att vara ledsen och heart-broken, allt är inte fint hela tiden men det blir ju bättre tillslut.

[haha, världens fånigaste bild, men detta skulle vara en utmärkt alla-krossade-hjärtans-dag present!]

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jo, sant. Fast man kan ju faktiskt fira hur mycket man älskar sina vänner istället! Glad alla hjärtansdag på dig Lollo! <3

Förresten, kom på att jag ville skicka en ros till dig men jag kom på det lite försent, haha xD För det är ju kul att få en ros även om det inte är från "en hemlig beundrare" eller nåt. :D

2011-02-14 @ 22:27:43
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh vad fint :D Tack! ^^ Glad alla hjärtans dag till dig med! <3 :D

Jag hade gärna skickat en ros till dig också ^^ men jag glömde liksom ta tag i det xP

2011-02-15 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0