"Dom är jätte snygga, speciellt på mig"

Jag har tappat bort mina solglasögon. Mina fina fina prickiga solglasögon.
Jag minns att jag hade dem på mig i lördags, då sa min kompis John "De där solglasögonen är inte snygga nånstans! Så himla fula!" ...jag låtsades som att jag inte brydde mig ett ord om vad han sa och svarade "Är de inte alls! Dom är jätte snygga, speciellt på mig! Så det så." Men sen sa jag att man säger inte så, och jag hade faktiskt inte frågat om hans åsikt.

Nå ja. Mina solglasögon är borta. Det tråkiga med att jag tappade bort dom är just att de har varit med mig överallt:
* Peace and Love 010 och 011
* Massvis med Mando Diao konserter
* Massvis med fina kvällar då man mött nya människor och nya kontakter. Eller kanske gamla vänner då relationen till dem förändrades.
* De har varit med under dagar jag minns
* De har dolt mina ögon då jag varit osminkad
* De har gjort mig 50-tals snygg

Jag förstod inte hur de försvann! Men igår kväll när jag skulle sova så kom plötsligt tanken upp "Låg mina solglasögon i Mando Diao väskan idag?" så jag gick ner mitt i natten och letade men de var borta. Sen letade jag idag men nej, de låg ingenstans.
Så idag åkte jag till stan, 30min innan de stängde och hoppades hoppades hoppades på att H&M hade kvar de solglasögon de sålde året innan. Och det gjorde de! Åh! Sån himla tur i oturen!
Men jag förstår inte hur de från förra året kan vara kvar änn. Kanske är det för att de anses vara fula? Eller för att ingen vågar ha dom?
Eller för att de är som snyggast på mig! Haha! (suck on that, John!)




Kommentarer
Postat av: Sonja

De är visst snygga. Och tur att du hittade ett par likadana!

2011-07-12 @ 22:11:57
URL: http://funderarfrabriken.blogg.se/
Postat av: Néa

Precis, de är visst snygga, speciellt på dig ;)! John är knas xP

Och ja, tänkte skriva att de fanns kvar på H&M :) Men du hittar nog de gamla också sedan ska du se! ^^

2011-07-15 @ 20:34:04
URL: http://ssnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0