Sommrar snurrar fort när vi bara snöade bort

Jag vill sticka! Jag får sticknings abstinens! Kanske en halsduk, eller nej; en krage! En mossgrön <3
..Men jag åker till Paris i övermorgon...så jag har inte tid med sådant trams.

Jag vill så himla gärna ha höst eller vinter igen (förlåt alla sommar älskare, sluta läs här om detta blir allt för deprimerande).
Jag saknar min röda kappa och mina mönstrade vantar  (tyvärr har vantarna gått sönder så jag får bli ihop med något nytt par vantar i år, trisst men sant, sånt händer.)
Men sen när det väl blir vinter kommer jag tänka "VARFÖR VILLE JAG HA VINTER FÖR!?!? DET ÄR KALLT JU!" men åååh, nu vill jag verkligen ha vinter och snö eller iallafall höst! (så länge det inte blåser). Jag vill ha höst just för att då har man så fina färgkombinationer eftersom det är mycket lager på lager. ååååh! Jag har sån himla inspiration! Jag vill ha höst! Jag måste få ut mina kläd-idéer nu!
Nu! nu! nu!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Du kan ju alltid ta på dig alla de där kläderna och fota dem. Då finns de kvar sen i höst om du behöver lite inspiration. ;D

2011-07-11 @ 23:20:13
URL: http://funderarfrabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0