Urban Outfitters

Jag älskar Urban Outfitters. Oh. Dock skulle jag aldrig villja att de öppnade en butik här. Det ska vara en sån affär man sällan besöker och där man hittar plagg som ingen kommer ha en likadan av hemma.
Jag gillar också att jag gillar dem på facebook så att jag får se deras nyheter några gånger i månaden!
Här är det jag tycker är finast just nu:


ÅH! jag älskar ALLT i denhär bilden! speciellt kopparna, oh, jag dör <3 Vimplarna (heter det så?) är också hemskt fina, och filten med fåglarna, och med hästar, FATEN <3 kuddarna, korgen.... allt<3



Jag är svag för skjortor/blusar med hög krage.



..jag gillar också att det är en sådan ovanlig färg på den. Men finast av allt är att det är KATTER på den!



Fin väska i den färg som just nu är min favorit. Jag vill ha allt i mossgrönt eller mörkgrönt.



Älskar kragen <3



Även om jag inte är något fan av kilklack så är dehär rätt snajsiga ändå! Jag gillar färgen och snörena.
Tänk dessa skor till ett par mössgröna eller gråa knästrumpor. Det skulle vara jätte fint till hösten.
Och på tal om mossgröna knästrumpor så har jag letat efter sådana i typ åratal! Om ni ser några, kontakta mig!
Det funkar även med mossgröna strumpbyxor så länge de är stickade.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh, skjortan <3

Och klänningen!

Och skorna var faktiskt också väldigt fina!

Och väskan. Åh.

2011-07-05 @ 21:18:01
URL: http://funderarfrabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0