19 oktober

Åh. Körlektionen gick as bra enda tills när jag nästan körde på en cyklist. Jag fick skäll. Allt kändes fail.
Sen åkte jag hem för att baka en äppelpaj till idag då min systers pojkvän kommer och hälsar på för första gången. Trotts att pajen var så fint gjord, så noggrann, och på rätt antal grader och i rätt tid så blev den bränd. Så jag stressade ihop en ny tillsammans med mamma som jag hoppas blir bra.
Och nu.
När jag är på så dåligt humör.
Så måste jag komma ihåg att cissi har gett oss uppgiften att prata mycket och vara glada.
Göra gott intryck.
Och jag känner hur mina ögon bränner.
Och jag känner mig så fånig och barnslig...!
Men jag var tvungen att vända mig till någon
..och då blir det oftast bloggen.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Aw, förstår precis hur det känns! Men hoppas det gick bra med pratet sen. ;)

2011-10-19 @ 22:18:50
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0