Facebook

Jag dör av trötthet och tänker lite på facebook. Facebook är rätt lustigt dessa dagar och allt blir mer och mer ofentligt. Haha, jag förstår inte de som uppdaterar vart de är nånstans då de är på stan eller liknande. Säger inte det ett och annat då det står typ " Ulla är nu på espressohouse med Berit" och sen en liten karta bredvid. Liksom. Hur rolig kan den fika stunden vara ifall någon plöttsligt tar upp sin mobil och gå in på facebook?

Och nu kan man se vad man lyssnar på på spotify. Jag är lite rädd för att man snart ska kunna se vad folk ser på youtube, inte för att jag har något jätte skämmsigt som jag tittar på där. Men ändå! Tänk om jag får för mig att se tusen intervjuer med Lykke Li eller kolla på alla filmer med gullgia rävungar... Det vill ju inte jag att nån ska se, även fast de inte bryr sig.

Nåja. Det var bara en tanke.
Annars är facebook kul, för man kan ju stalka folk utan att de ser det!


En liten bild på några maneter på Universéum

Kommentarer
Postat av: Sonja

Håller med dig till tusen.

Man får reda på så mycket onödig information. Borde skriva om det på min blogg också, hmm.

2011-10-04 @ 18:49:53
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0